Autor:
Sven Paulus

Ilmunud on õpik erivajadusega õppijatest Eesti haridussüsteemis

Tartu Ülikooli ja Tallinna Ülikooli koostöös ning praktikute kaasabil on ilmunud e-õpik „Erivajadustega õppijad Eesti haridussüsteemis: märkamine, hindamine ja õpetamine. Õpik kõrgkoolidele“. Raamatu toimetajad on Pille Häidkind ja Piret Soodla.

Õpik on mõeldud esmajoones eripedagoogikat õppivatele üliõpilastele, kuid on hariv ja kasulik materjal ka teistele tugispetsialistidele, õpetajatele, lapsevanematele ning teistele õppimisest ja õpetamisest huvitatutele. Nelja aastaga valminud teose kogumaht on 686 lehekülge ja selle 23 peatüki koostamisse on panustanud 40 autorit.

„Eripedagoogikat õpetatakse nii Tartus kui ka Tallinnas. Nii on ka eriala õpik koostatud kahe ülikooli õppejõudude ja kogenud praktikute koostöös. Õpikus käsitletakse eripedagoogide olulisimaid ülesandeid lasteaiatööst kutseõppeni ning märkamisest sekkumiseni, kontekstiks on Eesti haridussüsteem,“ lausus üks raamatu toimetajaid Pille Häidkind.

Õpiku valmimist toetasid Haridus- ja Teadusministeerium, Eesti Keele Instituut, Tartu Ülikooli haridusteaduste instituut ning Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituut.

E-õpik on tasuta kättesaadav mõlema ülikooli digiarhiivis veebilehtedel hdl.handle.net/10062/105775 ja etera.ee/zoom/203397/view.

Lähiajal ilmub õpik Tartu Ülikooli kirjastuse ja Eesti Eripedagoogide Liidu toel ka paberil.

Kas leidsite vajaliku informatsiooni? *
Aitäh tagasiside eest!
raamaturiiul

Kui see sobib kõigile, ei sobi see kellelegi. Kutsevaliku õppekavaloome õppetunnid ettevalmistava õppe eelõhtul

Piret Viirpalu

Värske Õpipisik uurib, kellele kuulub õppekava?

Ööraamatukogu 2024

Jaanuaris saab taas öösiti raamatukogus õppida